خبرگزاری کار ایران

نوروزی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

کاندیداهای حقوق‌دان شورای نگهبان امروز به کمیسیون حقوقی‌وقضایی مجلس آمدند

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۵۰۰

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: سه نفر از کاندیداهای حقوق‌دان شورای نگهبان امروز در جلسه کمیسیون قضایی حاضر شدند و دو نفر دیگر نیز فردا به این کمیسیون می‌آیند.

حسن نوروزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا در تشریح جلسه امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز سه نفر از کاندیداهای حقوق‌دان شورای نگهبان که به مجلس معرفی شده‌اند در کمیسیون قضایی حاضر شدند و به سوالات نمایندگان پاسخ دادند.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در معرفی این اشخاص گفت: یکی از آن‌ها آقای مرتضوی بود که از دیوان عالی کشور معرفی شده بود که هم‌اکنون رئیس شورای دیوان عالی کشور است، دیگری آقای غلامی بود که رئیس دانشکده حقوق دانشگاه امام صادق(ع) است و دکترای جزا دارند. نفر سوم هم محمد دهقان عضو کمیسیون حقوقی مجلس بود.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: در این جلسه سوالاتی از سوی نمایندگان مطرح شد و پاسخ‌ها مورد ارزیابی کمیسیون قرار گرفت، حضور آن دو نفر باقی‌مانده یعنی آقایان صادقی و خان در کمیسیون حقوقی و قضایی هم احتمالا فردا انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز در بخش دیگری از جلسه کمیسیون سردار مومنی در کمیسیون حاضر شد و گزارشی از روند مبارزه با مواد مخدر در جهان و ایران ارائه داد. وضعیت معتادان متجاهر و غیر متجاهر و نوع مبارزه و جمع‌آوری معتادان متجاهر و برنامه‌ریزی و ساماندهی و بازپروری آنان در زندان را تشریح کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز