خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران در پاریس:

مسیر دیپلماسی و گفت‌وگو از پایه‌های مهم سیاست خارجی ایران است

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۳۶۲

سفیر کشورمان در پاریس تاکید کرد: مسیر دیپلماسی و گفت و گو از پایه های مهم سیاست خارجی ایران بوده و خواهد بود.

به گزارش ایلنا،  سفارت کشورمان در پاریس در حساب توییتری خود به نقل از بهرام قاسمی سفیر کشورمان در پی سفر مشاور ماکرون به تهران نوشت:  پرزیدنت ماکرون به عنوان رییس یک کشور مهم اروپایی و از شرکای سنتی ایران در بسیاری ازحوزه های سیاسی و اقتصادی ضمن درک شرایط خطیر بین المللی و منطقه ای، با بهره‌مندی از جایگاه دیپلماتیک این کشور در عرصه جهانی می‌تواند نقش مهمی در کاهش تنش های موجود ایفاء کند.

وی افزود: مسیر دیپلماسی و گفت‌وگو همواره از پایه های مهم سیاست خارجی ایران بوده و خواهند بود.

وی یادآور شد: سیاست‌های یکجانبه گرایانه، عدم درک واقعیات، تهدید و تحریم از روش های منسوخ و از پیش شکست خورده در جهان بهم پیوسته و در هم تنیده امروز است.

سفیر کشورمان در پاریس با اشاره به سفر  امانوئل بون، مشاور سیاسی ماکرون در ادامه افزایش رایزنی های سیاسی طی ماه های اخیر میان ایران و فرانسه در تهران و تقدیم پیام کتبی رئیس جمهور فرانسه به  رئیس جمهوری اسلامی ایران و دیدار با شمخانی و ظریف گفت: ملاقات های دیگری نیز در دستور کار قرار دارد. پویایی سیاسی و تحرکات دیپلماتیک در چارچوب اقدامات اخیر این کشور ، در میان روشنفکران و اندیشمندان سیاست خارجی فرانسه از جایگاه و علاقه مندان بسیاری برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز