خبرگزاری کار ایران

قاچاق بنزین توسط یک شرکت پالایش در البرز

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۹۹۶

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از کشف حدود ۶۲ هزار لیتر بنزین قاچاق در یک شرکت پالایش در اشتهارد خبر داد و گفت: این شرکت به پرداخت پنج میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر مختاری گفت: با دریافت گزارش در مورد قاچاق فرآورده‌های نفتی از سوی یک شرکت در شهرستان اشتهارد، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز از کارخانه یاد شده، بازرسی به عمل آمد و مقدار ۶۱ هزار و ۶۹۶ لیتر بنزین غیرمجاز و قاچاق از آنجا کشف شد.
وی افزود: پس از تشکیل پرونده در شعبه هفتم ویژه رسیدگی به امور قاچاق کالا و ارز البرز و احراز تخلف، متهم پرونده به ضبط سوخت مکشوفه و پرداخت پنج میلیارد ریال معادل ارزش کالا جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
مختاری در ادامه تصریح کرد: در پرونده‌ای دیگر، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز در حین گشت زنی در جاده مخصوص کرج تهران از یک دستگاه خودرو کشنده تانکر ۳۲ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت‌گاز یارانه‌ای غیرمجاز و قاچاق کشف کردند.
وی افزود: پس از تشکیل پرونده در شعبه هفتم ویژه رسیدگی به امور قاچاق کالا و ارز استان البرز و احراز تخلف، متهم پرونده به ضبط سوخت مکشوفه و پرداخت چهار میلیارد و ۱۵ میلیون و ۸۹۵ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد که حکم صادره قطعی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز