خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس:

برخی ادارات دولتی اطلاعات خود را در اختیار سامانه مالیاتی نمی‌گذارند

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۲۹۱

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: نمایندگان سازمان امور مالیاتی و وزارت اقتصاداز برخی ادارات دولتی گله داشتند که اطلاعات خود را در اختیار سامانه مالیاتی نمی‌گذارند که بالطبع ما آنها را احصا کردیم و قرار شد در کوتاه‌ترین زمان تمام اطلاعات لازم را در سامانه قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، الیاس حضرتی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در همایش روز جهانی تعاون و بیست و پنجمین سال همایش روز ملی تعاون، با تبریک بیست و پنجمین سالگرد تاسیس اتاق تعاونی ایران گفت: تعاون موضوعی است که ابتدای انقلاب جدی گرفته شد تا من، ما شود و همه اقشار جامعه در اداره بنگاه‌های اقتصادی مشارکت کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روز گذشته جلسه‌ای در کمیسیون اقتصادی داشتیم که به درخواست سازمان امور مالیاتی و وزارت اقتصاد تشکیل شد. نمایندگان این نهادها از برخی ادارات دولتی گله داشتند که اطلاعات خود را در اختیار سامانه مالیاتی نمی‌گذارند که بالطبع ما آنها را احصاء کردیم و قرار شد در کوتاه‌ترین زمان تمام اطلاعات لازم را در سامانه قرار دهند.

وی با اشاره به سابقه تعاون در برنامه‌های دولت‌های قبل و بعد از انقلاب گفت: قبل از انقلاب فقط در برنامه عمرانی اول به موضوع تعاون پرداخته شد و بودجه‌ای برای آن در نظر و برخی معافیت‌ها تصویب شد اما تا برنامه پنجم دیگر به طور مستقل هیچ اسمی از این موضوع اقتصادی وجود ندارد. اما بعد از انقلاب به این موضوع بسیار پرداخته شد و بر اساس ایده‌هایی که در راستای مشارکت عمومی بود و نقش شهید بهشتی و تاکید ایشان بر این مقوله هر سال به طور مفصل به تعاونی پرداخته شدند.

ادامه دارد....

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز