خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس کل دادگستری گلستان:

هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر بدهی بانکی پلمپ شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۸۹۵

معاون رئیس کل دادگستری گلستان در امور ارزشیابی قضات گفت: رسیدگی و نظارت دقیق بر فعالیت های اقتصادی اداره ها و نهادها از وظایف قضات است که باید مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمدرضا مزیدی در مراسم معارفه و تودیع دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید گفت: با توجه به این رویکرد، حمایت از تولید و رونق آن وظیفه همه مسئولان از جمله مجموعه دستگاه قضایی است و نباید هیچ واحد تولیدی به خاطر بدهی بانکی پلمپ شود.

معاون رئیس کل دادگستری گلستان در امور ارزشیابی قضات افزود: رسیدگی و نظارت دقیق بر فعالیت های اقتصادی اداره ها و نهادها از دیگر وظایف قضات است که باید مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

مزیدی در ادامه سخنان خود بر لزوم برخورد مناسب با ارباب رجوع از سوی کارکنان و قضات محاکم قضایی تاکید کرد و گفت: هر چند کار همکاران ما در محاکم فشرده و سخت است اما باید با سعه صدر رسیدگی به پرونده ها انجام و با مردم خوب رفتار شود.

در مراسم امروز با حکم رئیس قوه قضاییه ؛ سیدسعید جباری به عنوان دادستان شهرستان گالیکش معرفی و از تلاش های عباس عرب دادستان پیشین این شهرستان که هم اکنون رئیس دادگستری گالیکش است قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز