خبرگزاری کار ایران

دادستان بم خبر داد:

انهدام باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر در شرق استان کرمان

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۸۹۱

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم گفت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد یک باند قاچاق مواد مخدر به صورت مستمر اقدام به ترانزیت محموله های مواد مخدر به استان های عمقی کشور می‌کند که یکی از اعضای این باند دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، محمد ضیاالدینی  از انهدام یک باند فعال و حرفه‌ای در زمینه قاچاق مواد مخدر در شرق استان کرمان خبر داد و گفت: این باند با استفاده از جاسازهای پیشرفته سال ها اقدام به ترانزیت مواد مخدر به استان های عمقی کشور می نموده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی منسجم از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان بم، مشخص گردید یک باند قاچاق مواد مخدر به صورت مستمر اقدام به ترانزیت محموله های مواد مخدر به استان های عمقی کشور می‌نماید.

این مقام قضائی افزود: اعضای این باند پس از ورود محموله های مواد مخدر به شهرستان های شرقی استان کرمان، مواد مخدر را به صورت کاملا حرفه ای در درون جاسازهایی که از قبل بر روی خودروهای حامل حمل موادمخدر تعبیه شده بود پنهان می‌نمودند به نحوی که در بازرسی‌های عادی این جاسازها قابل شناسایی نبوده است.

ضیاالدینی اعلام کرد: گزارش ها بیانگر این مطلب است اعضای این باند مدت های زیادی از همین روش برای انتقال محموله های مواد مخدر استفاده می نمودند.

دادستان بم خاطرنشان ساخت: دستورات قضائی لازم جهت شناسایی اعضا و همچنین خودروهای این باند صادر گردید و در همین رابطه یکی از اعضای این باند به همراه یک دستگاه خودوری سایپا و میزان ۱۳۴ کیلوگرم تریاک در یک منزل مسکونی در منطقه دهبکری از توابع شهرستان بم دستگیر شد.

این مقام قضائی اعلام کرد: دستورات قضائی لازم جهت دستگیری سایر اعضای این باند صادر گردیده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز