خبرگزاری کار ایران

تعیین تکلیف آیین‌نامه‌های ایجاد تسهیلات برای شاغلان دولتی متقاضی انتقال از تهران و کلانشهر‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۰۰۶

کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیئت دولت ضمن بررسی پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور، در خصوص تعیین تکلیف آیین‌نامه‌های ایجاد تسهیلات برای شاغلین دولتی متقاضی انتقال از تهران و کلانشهر‌ها به سایر شهر‌های کشور با لغو این آیین نامه‌ها موافقت کرد.

به گزارش ایلنا،‌ در جلسه اصلی کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک که به ریاست جمشید انصاری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی برگزار شد، اعضای جلسه  به بررسی پیشنهاد بازنگری و تعیین تکلیف در خصوص آیین نامه ایجاد تسهیلات جهت شاغلان دولتی متقاضی انتقال از تهران و کلانشهرها به سایر شهرهای کشور و آیین نامه اعطای تسهیلات به کارکنان دستگاههای اجرایی متقاضی انتقال از شهر تهران پرداختند.
بر اساس تصمیم اعضای کمیسیون امور اجتماعی، تصویب‌نامه‌های شماره ۹۳۱۳۸/۳۷۹۰۹ مورخ ۱۲ /۶ /۱۳۸۶ و شماره ۲۶۲۷۴۷/۴۴۱۸۶ مورخ ۲۷ /۱۲/ ۱۳۸۸ و اصلاحات بعدی آن‌ها و نیز تمامی مصوبات و تصمیمات کارگروه انتقال کارکنان دولت از شهر تهران موضوع تصویب نامه شماره ۲۲۷۹۹/۴۴۴۸۱ مورخ ۴ /۲/ ۱۳۸۹ لغو می‌شود.

هم‌چنین، براساس تبصره مصوب این کمیسیون، امتیازات موضوع این مصوبات، تا زمانی قابلیت اجرا و تداوم دارد که کارمند با رعایت تعهدات و شرایط مربوط در محل انتقال خدمت کند.

گفتنی است، این تصمیم در جلسه اصلی کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک در تاریخ ۹ تیر ۱۳۹۸ اتخاذ شد و در صورت تصویب در هیئت وزیران و ابلاغ آن، اجرایی خواهد شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز