خبرگزاری کار ایران

رییس دفتر نظامی فرمانده کل قوا:

باید کار بجایی برسد که دشمن از کار خودش ناامید شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۲۵۰

رییس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، گفت: به لطف خداوند شاهد رشد و پیشرفت نظام و نهاد انقلابی هستیم و در طرف مقابل هم شاهد ذلت و خفت دشمن هستیم.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ محمد شیرازی رییس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی اظهار داشت: تدابیر انبوهی از فرمانده کل قوا در بسیج داریم و برای اجرای آنها هم قیام کردیم اما باید این تلاش به جایی برسد که خشنودی رهبر انقلاب را در پی داشته باشد.

وی افزود: اوامر رهبر انقلاب باید به صورت جدی مورد باز بینی قرار گیرد و مطالبه هایی که ایشان در مورد بسیج دارند، ناشی از عمق نگاه راهبردی شان است.

سردار شیرازی ادامه داد: طرح اعتلای بسیج را رهبر انقلاب در اول سال ۹۷ مطالبه کردند. اگر بتوانیم وضعیتی ترسیم کنیم و گزارش عملکردی خدمت ایشان بدهیم می توانیم از راهنمایی‌های راهبردی ایشان استفاده کنیم این طرح اعتلا که شروع شده باید به صورت کامل اجرا شود.

رییس دفتر نظامی فرمانده کل قوا تصریح کرد: به لطف خداوند شاهد رشد و پیشرفت نظام و نهاد انقلابی هستیم و در طرف مقابل هم شاهد ذلت و خفت دشمن هستیم. اگر ما همچنان پای کار نظام باشیم نظام جمهوری اسلامی رو به جلو خواهد رفت و باید کار بجایی برسد که دشمن از کار خودش نا امید شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز