خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی خبر داد؛

جزئیات شناسایی شبکه‌ جاسوسی در مراکز نظامی و وزارت دفاع

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۳۱۱

سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد: خوشبختانه شبکه های متعدد جاسوسی کشف و منهدم شدند. سربازان گمنام امام زمان موفق شدند با اقدامات هوشمندانه و متفاوت یک شبکه جاسوسی را که در تمامی کشورهای دنیا فعالیت می‌کرد شناسایی و اطلاعات آن را در اختیار تمام کشورهایی که در آن فعالیت می‌کردند از جمله چین گذاشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، غلامحسین اسماعیلی امروز در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی مبنی بر فرآیندهایی در خصوص کشف شبکه جاسوسی که توسط دبیر شورای عالی امنیت ملی مطرح شد، گفت: متاسفانه کماکان شاهد این هستیم که آمریکا به انواع و اقسام مختلف به دنبال استمرار جنایات خودش در ایران عزیز ماست که به لطف خدا و تدبیر بخش‌های ذیربط اقدامات به موقع صورت و این توطئه‌ها خنثی شد.

وی با اشاره به ساقط شدن پهپاد آمریکایی توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ساقط شدن پهپاد آمریکایی نمونه‌ای از این اقدامات خبیثانه است.

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: این شبکه‌ها با آموزش افراد برای جاسوسی و آسیب رساندن به کشور اقدام می‌کنند که نوع دیگری از جنایات خبیثانه است. خوشبختانه شبکه های متعدد جاسوسی کشف و منهدم شدند. سربازان گمنام امام زمان موفق شدند با اقدامات هوشمندانه و متفاوت یک شبکه جاسوسی را که در تمامی کشورهای دنیا فعالیت می‌کرد شناسایی و اطلاعات آن را در اختیار تمام کشورهایی که در آن فعالیت می‌کردند از جمله چین گذاشت.

اسماعیلی ادامه داد: برای بسیاری از کشورها جای تعجب دارد جمهوری اسلامی ایران آن را کشف کرد.

وی تاکید کرد: جنایات آمریکا تمام شدنی نیست این کشور شبکه دیگری را تشکیل داد که در سال ۹۷ شناسایی و منهدم شد.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: این اشخاص در  مراکز نظامی و وزارت دفاع، مراکزی مربوط به زیرساخت‌های عمرانی کشور دست به جاسوسی می‌زند که دستگیر شدند و مراجع قضایی به پرونده آنان رسیدگی می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز