خبرگزاری کار ایران

سرلشکر رشید:

در برابر هرگونه اقدام تجاوزکارانه پاسخ قوی و پشیمان کننده خواهیم داد

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۷۸۵

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: بدون هیچ‌گونه تردید در برابر هرگونه اقدام تجاوزکارانه دشمن به جزایر و مرزهای دریایی زمینی و هوایی پاسخ قوی و پشیمان کننده خواهیم داد.

به گزارش ایلنا، سرلشکر غلامعلی رشید در جریان بازدید و ارزیابی میدانی از یگان های نیروی دریایی ارتش و سپاه در استان هرمزگان (سواحل و جزایر) در جمع فرماندهان، گفت: ملت شریف ایران هزینه‌های جنگ و دستاوردهای آن را در دوران دفاع مقدس با همه وجود درک کرده است.

وی افزود: ملت شریف ایران به همان اندازه که از وقوع جنگ با اشراف اطلاعاتی حکمت و دوراندیشی با قدرت مراقبت خواهد کرد برای تحمیل هزینه‌های سنگین به متجاوزان بسیار بیشتر از گذشته آماده و چابک است و به سرعت تصمیم گیری و اقدام خواهد کرد.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) تاکید کرد: هشدار می دهیم که زمان و دامنه جنگ در کنترل هیچکس نخواهد بود که آمریکا باید از اشتباه تجاوز به عراق و افغانستان درس گرفته باشد که موجب تحمیل ۷ هزار میلیارد دلار و ۷۰ هزار کشته و مجروح به این کشورها شد و در محاسبات خود برای تصمیم گیری دچار اشتباه بدون بازگشت نشود.

وی درپایان تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ گونه تردید در برابر هرگونه اقدام تجاوزکارانه دشمن به جزایر و مرزهای دریایی زمینی و هوایی ایران اسلامی پاسخ قوی و پشیمان کننده خواهد داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز