خبرگزاری کار ایران

حسینی:

تشکیلات استانی و شهرستانی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی فعال شده است

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۵۶۹

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با اعلام این خبر گفت: از دبیران استانی کانون دانشگاهیان می‌خواهم که ارزیابی و پیشنهادات خود در خصوص انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس، سازوکار رسیدن به وحدت و گفتمان انتخابات را ارائه دهند و در جهت وفاق حداکثری نیروهای انقلاب بکوشند.

به گزارش ایلنا، سیدمحمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در نشست تشکل متبوعش با اشاره به ابعاد شخصیت شهید بهشتی از وی به عنوان چهره‌ای تشکیلاتی یاد کرد و گفت: دکتر بهشتی بزرگترین حزب بعد از انقلاب یعنی حزب جمهوری اسلامی را پایه گذاری کرد که اثرگذاری و نقش‌آفرینی قابل توجهی در تحولات کشور داشت و از جمله در شکل گیری مجلسی که عدم کفایت سیاسی بنی صدر را تصویب کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم اظهار کرد: از دبیران استانی کانون دانشگاهیان می‌خواهم که ارزیابی و پیشنهادات خود در خصوص انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس، سازوکار رسیدن به وحدت و گفتمان انتخابات را ارائه دهند و در جهت وفاق حداکثری نیروهای انقلاب بکوشند.

حسینی افزود: در برخی استان‌ها تشکیلات کانون فراتر از مرکز استان، در شهرستان ها هم فعال شده که انتظار می‌رود در همه استانها این گسترش کمی و ارتقاء کیفی فعالیت ها را شاهد باشیم و استادان انقلابی به عنوان گروه اجتماعی مرجع در پیگیری مطالبات رهبری در دانشگاه ها و در سطح جامعه پیشگام باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز