خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در نشست با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم :

اوقاف در اراضی تحت اختیار خود سیستم‌های گلخانه‌ای را به کمک بخش خصوصی فعال کند

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۶۲۶

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضرت امام (ره) و شهید مطهری تاکید داشتند حوزه علمیه مستقل باشد، گفت: بهتر است مردم، صنعتگران، تجار و صادرکننندگان برای وقف در حوزه علمیه اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: امیدواریم تحول مناسبی در اوقاف ایجاد شود. حوزه علمیه قم به عنوان پایگاه تشیع همانگونه که حضرت امام (ره) و شهید مطهری تاکید داشتند، مستقل باشد و نباید از دولت ها بودجه دریافت کند و بهتر است مردم، صنعتگران، تجار و صادرکننندگان برای وقف در حوزه علمیه اقدام کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اوقاف می‌تواند منابعی که در اختیار دارد را در کارهای سودآور اطراف بقاع متبرکه ایجاد کند تا اشتغالزایی را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: اوقاف می تواند بر اساس دارایی هایی که دارد اشتغال خرد ایجاد کند که باعث درآمدزایی می شود.

لاریجانی ادامه داد: توصیه می کنم اوقاف در اراضی تحت اختیار خود سیستم های گلخانه ای را به کمک بخش خصوصی فعال کند، با توجه به اینکه با کمبود آب مواجهیم، سیستم های گلخانه ای به صورت چهارفصل و با کمترین مصرف آب می تواند کمک خوبی ارائه کند و برای این کار دولت وام کم سود را به متقاضیان می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز