خبرگزاری کار ایران

تجری خطاب به لاریجانی:

از آرای نمایندگان صیانت کنید

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۱۹۲

یک نماینده مجلس در اعتراض به نحوه رای گیری برای ریاست کمیسیون اصل نود گفت: اعتراض به این نحوه رای گیری دارم، بالغ بر ۱۳۰ رای داشتم که با تاخیر به وجود آمده در آوردن گلدان ها دوستان از آن سوءاستفاده کردند.

به گزارش خبرنگارسیاسی ایلنا، فرهاد تجری در تذکری در اعتراض به شمارش آرای ریاست کمیسیون اصل نود مجلس گفت: دوربین ها را نگاه کنید همکاران در جلسه علنی مستحضر هستند علیرغم اینکه شما چند بار گفتید گلدان ها و برگه های تعرفه را بیاورند برخی از همکاران رای ها را می‌گرفتند و خط می‌زدند.

وی افزود: آرای باطله را نگاه کنید غیر قابل قبول است، ۵۰ رای نوشته شده و خط خورده است، لذا اعتراض به این نحوه رای‌گیری دارم، بالغ بر ۱۳۰ رای داشتم که با تاخیر به وجود آمده در آوردن گلدان‌ها دوستان از آن سوءاستفاده کردند.

وی از رییس مجلس خواست از آرای نمایندگان صیانت کند و گفت:این صیانت امروز انجام نشد، این خط خوردگی ها را بررسی کنید.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این مشکلی که در رای گیری پیش آمد باید بررسی شود، من نمی‌گویم کار درستی است کسی که رای خود را می دهد لابد اعتماد دارد این مشکلی است که باید حل شود.

وی اظهار داشت: در این زمینه باید از دستگاه های الکترونیک استفاده کنید هم سریع و هم قابل اعتماد است، کمیسیون آیین نامه یک بار دیگر این موضوع را بررسی کند که در رای اعتمادها با دستگاه الکترونیک رای گیری کنیم که این مشکلات پیش نیاید ما فعلاً نمی توانیم کاری کنیم این باید در هیات رییسه مجلس بررسی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز