خبرگزاری کار ایران

لاهوتی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

تشریح جلسه امروز فراکسیون مستقلان ولایی با حضور رئیس مجلس

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۶۶۹

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی از جزئیات تشکیل جلسه این فراکسیون با حضور علی لاریجانی خبر داد.

مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره جلسه امروز فراکسیون مستقلان ولایی با علی لاریجانی گفت: جلسه امروز فراکسیون مستقلان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد و در مورد مسائل مهم مانند بانک‌ها و مسکن صحبت شد. 

به گفته سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی باتوجه به مسائل کشور در جلسات ماهانه از وزرا دعوت م‌ شود.

لاهوتی ادامه داد: لاریجانی همچنین در این جلسه تاکید کرد که طرح‌ها و لوایح باقی مانده در مجلس با اولویت‌بندی تا پایان دوره مورد بررسی و نهایی شود.

وی افزود: رئیس مجلس بیان کرد لایحه اصلاح ساختار بودجه در دولت و مرکز پژوهش‌های مجلس آماده است و باید هرچه سریع‌تر به مجلس ارسال شود، لذا بعد از تعطیلات دو هفته‌ای مجلس این لایحه در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس ادامه داد: شورای نگهبان پیش از این نسبت به تبصره ۱۶ که درباره بخشودگی دریافت سود مرکب وام بانک‌ها بود، ایراد گرفته و امروز رئیس مجلس اعلام کرد که در حال مذاکره با شورای نگهبان است تا با فراهم شدن شرایط، دریافت سود مرکب، وام‌ها، توسط بانک لغو شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز