خبرگزاری کار ایران

پزشکیان در صحن مجلس:

کسی که می‌خواهد مذاکره کند بدترین تحریم‌ها را به مردم ایران تحمیل نمی‌کند/ سرنگونی پهپاد آمریکایی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بود

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۶۴۱

نائیب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی در آب‌های خلیج فارس توسط سپاه پاسداران گفت:اقدام سپاه در ساقط کردن پهپاد آمریکایی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویی‌های جنایتکاران بود

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ تیر ماه)  مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه، گفت: آیت الله شهید بهشتی رئیس قوه قضاییه و ۷۲ تن از مسئولان نظام و عزیزان در روز هفتم تیر ماه توسط حزب تروریسم منحله مجاهدین خلق شهید شدند.

وی افزود: این هفته بیانگر آن است که جمهوری اسلامی ایران بیشتر از هر حکومت و ملتی آماج ترور و کشتار‌های خیابانی را قرار داشته و کشور ما به دلیل پیگیری استقلال، آزادی و حفظ تمامیت ارضی از ابتدای انقلاب تاکنون از سوی آمریکا و ایادی آن که به دنبال براندازی این نظام بوده‌اند تاکنون مورد دشمنی قرار گرفته و اقدامات آمریکا هم امروز، ادامه سیاست شوم همان زمان است.

پزشکیان تأکید کرد: آ‌مریکا معتقد است که ما تروریسم هستیم، معلوم نیست چه کسی امام جمعه‌ها و مسئولان ما را شهید کرده است؟ البته کاملا برای ما مشخص است که چه کسانی مسئولان، جوانان و بزرگان ما را ترور کرده است؛ نخست وزیر و وزیر این کشور هم در شهریور ماه همان اوایل انقلاب طی انفجاری شهید شدند.

نایب رئیس اول مجلس افزود: اقدامات آمریکا و پشتیبانی آن‌ها از صدام خیانتکار در بمباران شیمیایی منطقه و تهدید‌های امروز آ‌نها با فرستادن ناو جنگی و نیروی نظامی تماما نشان دهنده دشمنی آن‌ها با ماست و آمریکا تصور می‌کند می‌تواند ملت، جوانان و کشور ما را به زانو درآورد.

وی با اشاره به ساقط شدن پهپاد آمریکایی طی روز‌های گذشته از سوی سپاه پاسداران هم بیان کرد: جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران قدرتمند کشورمان با ساقط کردن پهپاد پیشرفته در خلیج فارس مشت محکمی بر دهان آمریکا و یاوه‌گویی‌های جنایتکاران زد و ثابت کرد جمهوری اسلامی ایران به راحتی تسلیم یاوه‌گویی‌ها آن‌ها نمی‌شود و این گونه نیست که جوانان و کشورمان به راحتی سر خم کرده و در مقابل دشمنان تسلیم شود.

پزشکیان اظهار کرد: کسی که می‌خواهد مذاکره کند تهدید و بدترین تحریم‌ها را بر مردم ایران تحمیل نمی‌کند، یک چنین دولتی که ادعای گفت‌وگو دارد گفت‌وگو‌های گذشته را پاره نمی‌کند، لذا نمی‌توان به چنین آدم‌هایی که به راحتی مذاکره گذشته خود را زیر پا می‌گذارند، اعتماد کرد؛ رهبر داعیانه انقلاب و مردم به راحتی تسلیم نشده و ما ایستاده‌ایم و به راحتی سر خم نمی‌کنیم.

نایب رئیس اول مجلس افزود: آمریکا و دار و دسته‌اش بدانند که به راحتی در مقابل تهدید‌های آن‌ها تسلیم نمی‌شویم و ما تا پای جان ایستاده‌ایم، امیدواریم این وحدت و انسجام ادامه پیدا کند.

وی تأکید کرد: تروریست واقعی در دنیا آمریکاست که کشور‌ها و حکومت‌ها را به هم می‌ریزد و وسایل پیشرفته جنگی را در اختیار تروریسم قرار می‌دهد لذا چگونه باید با چنین شخصی صحبت کرد که تنها به ذلت ما قانع می‌شود و باید این موضوع را هم در خواب ببیند که ما ذلیل باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز