خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات کشور:

مجریان انتخابات باید امانت‌دار رأی مردم باشند

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۸۵۳

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: مکانیزم و سازوکار انتخابات در کشور، اجازه تخلف گسترده و تعیین کننده را نمی‌دهد اما لازم است حتی در حد تخلفات کوچک هم مراقبت و نظارت جدی انجام شود.

به گزارش ایلنا، جمال عرف در جلسه ستاد انتخابات و مدیران سیاسی استان کردستان با اشاره به این که ما به عنوان مدیران نظام، با علم و آگاهی نسبت به شرایط کشور و سختی‌های مدیریت، مسئولیت را پذیرفته‌ایم تا به مردم و نظام خدمت کنیم، اظهار کرد: اساساً اصالت مدیریت، مدیریت در شرایط سختی و بحران است. همه ما مدیران می‌دانیم که با ظالمانه‌ترین و غیرقانونی‌ترین تحریم‌های تحمیلی مواجهیم و در چنین شرایطی، ضرورت دارد نمایندگان عالی دولت در حوزه‌های خود، با قوت و قدرت و بر اساس یک نقشه راه سنجیده و حساب شده، به وظایف خود عمل کنند.

وی همچنین با بیان اینکه مجریان انتخابات، به هیچ عنوان به احدی وامدار نیستند و باید امانتدار رأی مردم باشند، ادامه داد: مکانیزم و سازوکار انتخابات در کشور، اجازه تخلف گسترده و تعیین کننده را نمی‌دهد اما لازم است حتی در حد تخلفات کوچک هم مراقبت و نظارت جدی انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور در پایان با تأکید بر وظیفه ذاتی وزارت کشور در خصوص برگزاری انتخاباتی سالم و امن بر ضرورت رعایت دو اصل بیطرفی و قانون‌مداری توسط مجریان انتخابات، تأکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز