خبرگزاری کار ایران

بازتاب گسترده سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا از سوی ایران در رسانه‌های بین‌المللی

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۸۱۰

سرنگونی پهپاد مهاجم آمریکایی از سوی پدافند سپاه در رسانه‌های بین‌المللی بازتاب گسترده‌ای داشته‌ است.

به گزارش ایلنا، پهپاد جاسوسی «گلوبال هاوک» آمریکا بامداد امروز در سواحل استان هرمزگان با پدافند نیروی هوا فضای سپاه پاسداران سرنگون شد. این اتفاق مورد توجه رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفته‌است:

رویترز در اخبار خود به این اتفاق پرداخت و در این باره نوشت: یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی در حالی که بر فراز آب‌های ایران پرواز می‌کرد، مورد هدف سپاه پاسداران ایران قرار گرفت. این اتفاق با توجه به افزایش تنش میان ایران و آمریکا می‌تواند باعث احتمال درگیری نظامی میان ایران و آمریکا را بالا ببرد.

سی‌بی‌اس نیز در اخبار خود به این حادثه پرداخت و در خبری اختصاصی در این باره نوشت: مقام‌های آمریکایی از مورد حمله قرار گرفتن یک فروند پهپاد این کشور خبر دادند.  مقام‌های ایرانی این اتفاق را ورود این پهپاد به حریم ایران دانستند در حالی که ارتش آمریکا مدعی پرواز این پهپاد بر فراز آبهای بین‌المللی شده‌ است.

آسوشیتدپرس این خبر را منتشر کرد و در این باره نوشت: امروز یک فروند پهپاد آمریکایی مورد حمله سپاه پاسداران ایران قرار گرفت. در ادامه این خبر آمده است که در حالی که تنش میان ایران و آمریکا بالا گرفته‌ است، این اتفاق می‌تواند احتمال درگیری نظامی میان ایران و آمریکا را بالا ببرد.  

فاکس‌نیوز هم در اخبار امروز خود توجه ویژه‌ای به این اتفاق داشت و در این باره نوشت: امروز ایران یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را مورد حمله قرار داده است. مقام‌های ایرانی این هواپیما را جاسوسی دانستند و دلیل این اتفاق را ورود این پهپاد به حریم ایران دانستند. این در حالی است که ارتش آمریکا در بیانیه‌ای ادعا کرد که این پهپاد بر فراز آب‌های بین‌المللی در حال حرکت بوده‌ است.

تایمز آو اسرائیل هم خبری را به این اتفاق اختصاص داد و خبر مورد هدف قرار گرفتن پهپاد آمریکایی توسط ایران را منتشر کرد.

ان‌بی‌سی هم در خبری به انتشار خبر مورد هدف قرار گرفتن پهپاد آمریکایی پرداخت.

بی‌بی سی هم رسانه دیگری بود که با تایید خبر مورد هدف قرار گرفتن پهپاد آمریکایی، به ارائه جزئیات این حادثه پرداخت.

الجزیره هم خبری را به این اتفاق اختصاص داد و در این باره نوشت: سپاه ایران یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را مورد حمله قرار داد.

دویچه‌وله هم در خبری با عنوان اینکه ایران پهپاد آمریکا را سرنگون کرد، به این اتفاق پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز