خبرگزاری کار ایران

کتاب «دستاوردهای انقلاب از نگاه رهبر انقلاب» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۵۴۹

کتاب «ویژگی‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در آئینه نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی» منتشر شد.

به گزارش ایلنا، این کتاب بر محوریت دیدگاه‌ها و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تهیه شده و در قطع رقعی در ۳۳۴ صفحه با قیمت ۲۵ هزار تومان  از سوی مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت عرضه شده است.

در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: «این کتاب در شش فصل و یک پیوست تدوین و ارائه شده است. در فصل اول کتاب «وضعیت کشور و ملت ایران در دوره رژیم پهلوی» بررسی شده و پنج خصوصیت از خصوصیات این رژیم ارائه شده است.

در فصل دوم با اسلام ناب محمدی(ص) و شش خصوصیت مهم آن آشنا می‌شویم. در فصل سوم خصوصیات نظام اسلامی و ویژگی‌های آن شامل ۹ خصوصیت و ویژگی و همچنین پنج شاخص مکتب سیاسی امام خمینی(ره) ارائه شده است.

در فصل چهارم، نقش حضرت امام خمینی در انقلاب اسلامی و خصوصیات راه آن بزرگوار و هفت اصل از اصول مکتب معظم له بررسی شده است. در فصل پنجم تغییرات عمیق و اساسی حاصل از انقلاب اسلامی در ایران در پنج محور و آمارها و اعترافات منابع غربی‌ها از پیشرفت‌های ملت ایران در ۴۰ سال اخیر و هشت نقطه قدرت کشور که بر اثر انقلاب اسلامی ایجاد شده، مورد بررسی قرار گرفته است. در فصل ششم ۱۴ راهکار برای حفظ انقلاب اسلامی و ادامه پیشرفت‌ها و دستاوردهای آن آمده است. در پایان کتاب هم در یک پیوست، برخی از دستاوردهای جمهوری اسلامی در حوزه‌های سیاسی، علمی، صنعتی، معنوی و فرهنگی، سلامت، نظامی و کشاورزی و اقتصادی عرضه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز