خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

در میان سربازان هم اعتیاد وجود دارد/ باید به نیروی وظیفه به چشم امانت نگاه کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۲۶۲

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه در میان سربازان هم اعتیاد وجود دارد، خطاب به فرماندهان ارتش گفت: هرآن چیزی را که برای فرزندان خود مطلوب می‌دانید برای سربازان که فرزندان اداری و جهادی شما هستند بخواهید

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دومین گردهمایی فرماندهان یگان‌های سربازی ستاد آجا با تشکر از فرماندهان حاضر در جلسه گفت:   رهبری نسبت به وظیفه‌ها دغدغه دارند و جلسه حاضر جلسه‌ای راهبردی است.

وی افزود: بدانیم ذهن آقا مشغول سربازهاست و کمتر مسئولی از نیروهای مسلح به خدمت ایشان شرف‌یاب شده که با تدبیری از ایشان برای وظیفه‌ها روبرو نشده باشد .

محمدحسنی با اشاره به اینکه در آنجا نسبت به سربازان وظیفه دقت‌نظر بیشتری است، گفت: در قانون اساسی سه هدف وظیفه و ماموریت برای ارتش در زمان نظر گرفته که حفظ نظام و تمامیت ارضی هم جز این وظایف است. در زمان صلح هم سربازان وظایفی از جمله کمک در سیل و زلزله‌ها دارند.

وی با بیان اینکه ملت به ارتش تکیه می‌کند و ارتش به وظیفه تکیه می‌کند، گفت: بنابراین از مهمترین مولفه‌های قدرت نظام همین نیروهای وظیفه هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه سرباز اسمش با خودش است سر به علاوه باز یعنی کسی که سر خودش را برای پاسداری از استقلال کشور و نظام و حفظ تمامیت ارضی جلوتر از کادری‌ها و فرماندهان از دست می‌دهد، گفت:  دست به نقدترین و رایگان‌ترین رسانه برای ارتش است. اگر بخواهیم آنچه را که در ارتش اتفاق می‌افتد از طریق رسانه‌هایی چون رادیو، تلویزیون و رسانه‌های دیگر نشان دهیم به خوبی نمی‌توانند پوشش دهند، اما سربازان وظیفه می‌توانند مهم‌ترین و بزرگترین رسانه برای ارتش باشند.

وی افزود: نیروهای وظیفه آینه تمام نمای انعکاس فعالیت‌های ارتش برای تبلیغ این ارگان هستند.

محمدحسنی گفت: نیروهای وظیفه امانت مردم در دست ما هستند که اشرف همه امانت‌ها است بنابراین ما باید به نیروی وظیفه به چشم امانت حضرت حق نگاه کنیم.

وی ادامه داد: حال اگر در قیامت جلوی ما را بگیرند و بگویند برای این امانات الهی چه کردید، چه باید بگوییم؟ نخست اینکه در میان اعمال نیک و صالح پاداش هیچ عمل نیکی به انسان‌سازی نمی‌رسد. پاداش پرورش هر سرباز بیش از هر پاداشی است که در عالم هستی وجود دارد و با هیچ عمل صالح دیگری قابل مقایسه نیست.

رئیس عقیدتی سیاسی آجا گفت: همانطور که ما به بچه‌های خودمان علاقه داریم و دغدغه زندگی او را داریم در مورد سرباز وظیفه هم باید همین حس را داشته باشیم و از طرفی هم فرماندهان می‌بایست مثل پدران باشند و احساس کنند که بچه‌های خودش را پیش می‌برد.

وی با اشاره به اینکه در میان سربازان هم اعتیاد وجود دارد، خطاب به فرماندهان ارتش گفت: هرآن چیزی را که برای فرزندان خود مطلوب می‌دانید برای سربازان که فرزندان اداری و جهادی شما هستند بخواهید

محمدحسنی با اشاره به اینکه شرایط سربازان نسبت به گذشته بسیار پیچیده و سخت‌تر است، گفت: برای اینکه بتوانیم آنها را از این شرایط نجات دهیم باید خیلی تلاش کنیم.

وی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر تلاش ده برابری از سازمان عقیدتی و سیاسی آجا گفت: باید تلاش ما به اندازه نیازمان باشد و پشتیبانی از ما باید حداکثری باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز