خبرگزاری کار ایران

آوایی در بازدید از اداره کل تعزیرات یزد:

تمام ظرفیت‌ها برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۲۲۸

وزیر دادگستری گفت: با توجه به شرایط ویژه کشور لازم است از همه ظرفیت‌ها برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز استفاده شود.

به گزارش ایلنا،  سیدعلیرضا آوایی در بازدید از اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد و دیدار با مدیران و کارکنان این اداره کل اظهار داشت: فلسفه وجود انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی برقراری عدالت و جلوگیری از ظلم به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: لازم است در تمام تصمیمات قضایی، رضایت خداوند متعال و کرامت مردم را مدنظر قرار دهیم.

وزیر دادگستری افزود: دولت بر حفظ حرمت مردم تاکید فراوان دارد و در حال حاضر مردم نیازمند احترام و توجه از سوی مسئولان هستند.

آوایی با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی باید تحرک خوبی برای خدمت صادقانه به مردم داشته باشد، انجام وظیفه در این سازمان را یک رسالت و نعمت بزرگ دانست.

وزیر دادگستری با تاکید براینکه در شرایط فعلی کشور که در جنگ اقتصادی قرار داریم برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید از همه ظرفیت ها استفاده شود، تصریح کرد: با وجود قاچاق، تولید ملی ما دچار آسیب می شود و وظیفه همه ما گرفتن تصمیماتی درست و منصفانه برای مبارزه با قاچاق کالا در سال رونق تولید است.

لازم به ذکر است،  وزیر دادگستری در سفر به استان یزد علاوه بر دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و استاندار یزد در نشست ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان شرکت می‌کند و از دستگاه قضایی و سازمان تعزیرات حکومتی استان و چندین پروژه و کارخانه تولیدی و صنعتی بازدید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز