خبرگزاری کار ایران

رهامی:

نماینده مردم می‌خواهیم، نه دلال که از وزیر امتیاز بگیرد

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۱۷۲

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: ما در مجلس نماینده مردم می‌خواهیم نه دلال که از وزیر امتیاز می‌گیرد تا آن را استیضاح نکند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت الاسلام محسن رهامی در سومین مجمع حزب اراده ملت «شعبه تهران» که روز سه‌شنبه عصر با حضور اکثریت اعضای حزب اراده ملت در دفتر تهران آغاز بکار کرد، ضمن تبریک برای برگزاری مجمع دفتر تهران گفت: می‌خواهم درباره نقش حزب در جلوگیری از مدیریت مجمع الجزایری صحبت کنم. درکشورهایی مثل ایران که احزاب قوی وجود ندارد، مدیریت بصورت مجمع الجزایری است. مدیران بدون ارتباط ارگانیک در کنار هم زیر پرچم کار می‌کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه کار انتخابات از اول انقلاب تاکنون پیشرفت خاصی نداشته است، گفت: روند رای‌گیری همان است. افرادی را که به مجلس فرستادیم فاقد برنامه‌های مدون بودند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه ما اجازه نمی‌دهیم در کشور اعتراضات مدنی شکل بگیرد، اظهار داشت: ما تلاش کردیم و در بین کاندیدای موجود سراغ آقای هاشمی رفتیم که با رد صلاحیت ایشان جناح اصلاح‌طلب از آقای روحانی حمایت کرد. اما به دلیل عدم وجود حزب دولت از این حمایت هیچ استفاده مدیریتی نکرد.

رهامی یادآور شد: متاسفانه با این رویکرد هیئت دولتی تشکیل شد که اجزای آن باهم ارتباط نداشتند. برخی اجزای دولت تصمیمات جای دیگر دولت را نقض می‌کنند.

وی گفت: باید تلاش کنیم مدیریت کشور را یکپارچه هدایت کنیم. متاسفانه برخی ولایتمدارترین افراد را رد صلاحیت می‌کنند. ما در مجلس نماینده مردم می‌خواهیم نه دلال که از وزیر امتیاز می‌گیرد تا آن را استیضاح نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز