خبرگزاری کار ایران

نگهبان سلامی:

وزیر ارتباطات در شعار خوب پیشرفته‌ ولی در عمل هیچ/ آذری جهرمی به جای ارائه پیام در فضای مجازی به میدان بیاید

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۴۴۵

نماینده مردم خاف گفت: انتظارمان از وزیر جوان این است که به جای دلمشغولی‌ها در ارائه پیام در فضای مجازی به صورت میدانی در استان‌های مختلف کشور حضور یابد.

به گزارش ایلنا، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در ادامه پرسش از وزیر ارتباطات و فناوری محمود نگهبان سلامی  درباره علت عدم تحقق قواعد مندرج بند ط ماده ۳ قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پرسید و گفت: تسریع و تسهیل دسترسی به خدمات ارتباطی، پستی و فناوری اطلاعات برای همه مناطق کشور از وظایف وزارت ارتباطات است اما در حال حاضر برقراری سیستم ارتباطی و خدمات الکترونیکی در روستاهای کشور با مشکلات زیادی رو به رو است.

وی اظهار داشت: انتظارمان از وزیر جوان این است که به جای دلمشغولیها در ارائه پیام در فضای مجازی به صورت میدانی در استان های مختلف کشور به ویژه شهرستان ها و مناطق محروم حضور داشته باشند.

وی افزود: بسیاری از مناطق مختلف کشور به ویژه روستاها و مناطق محروم با مشکل آنتن دهی تلفن همراه در اپراتورهای تلفن همراه رو به رو هستند، وضعیت ارتباطات تلفن همراه نه تنها در روستاها بهتر نشده بلکه مشکلات مردم در این زمینه بدتر شده است.

وی گفت: در زمینه شعار خوب پیشرفته‌اند ولی در عمل هیچ پیشرفتی حاصل نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز