خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۷۴۸

رحمانی فضلی، رئیس جدید مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین الملل و مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت کشور را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در احکام جداگانه‌ای رئیس جدید مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل و مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور را منصوب کرد.

بنابر این گزارش، وزیر کشور در حکمی رحیم ساکی را به سمت رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل و در حکم دیگر، محمدحسن جابری انصاری را به عنوان مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور منصوب کرد.

در حکم وزیر کشور برای رحیم ساکی آمده است: برنامه ریزی برای توسعه و ارتقای نقش آفرینی وزارت کشور در عرصه های مختلف روابط دو یا چند جانبه خارجی و همچنین سازمان های بین المللی با هماهنگی و همکاری با وزارت امور خارجه، تقویت مراودات بین المللی و منطقه ای به منظور انعقاد موافقت نامه های تخصصی مورد نیاز وزارت متبوع و نیز جذب سرمایه گذاری های خارجی متناسب با نیاز، ظرفیت ها و توانمندی های استان های مختلف، توسعه و تعمیق روابط و مناسبات با کشورهای همسایه و تسهیل ارتباطات تجاری استان های مرزی با مناطق مجاور از جمله ضروریات است که انتظار دارد در راستای سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید به نحو شایسته و بایسته نسبت به تحقق آن تلاش و اهتمام نمائید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز