خبرگزاری کار ایران

با هدف بررسی عملکرد رسانه ملی؛

کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان در قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۱۱۰

عملکرد رسانه ملی با حضور مسئولان و مدیران ارشد سازمان صدا و سیما در جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری، مورد بررسی قرار گرفت.

با حضور مسئولان و مدیران ارشد سازمان صدا و سیما در جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری، عملکرد رسانه ملی، مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی عضو این کمیسیون در حاشیه این جلسه گفت: صداو سیما به عنوان دانشگاه نظام و دانشگاه عمومی کشور باید به وظایف خود به درستی عمل کند. همچنین پیگیری مطالبات رهبری از دستگاه‌های مختلف از جمله موضوعات مهمی است که در دستور کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس خبرگان رهبری قرار دارد تا زمینه برای اجرایی کردن این مطالبات فراهم شود.

وی با بیان اینکه نقش صدا وسیما و بررسی ضعف‌های آن در این جلسه مورد توجه قرار می گیرد افزود: مسئولان صدا و سیما و اعضای کمیسیون در این جلسه دیدگاه‌های خود را ارائه کردند که این جلسه و مباحث مطرح شده در آن می‌تواند در روند پیشرفت صدا و سیما مؤثر باشند.

عضو کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان بحث و تبادل نظر درباره مسائل معیشتی مردم در شرایط خاص امروز کشور، فرهنگ عمومی و مسائل اجتماعی را از دیگر دستور کارهای امروز این کمیسیون اعلام کرد.

حجت الاسلام موسوی مقدم قائم مقام صدا و سیما، حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی و پورحسین قائم مقام سیمای رسانه ملی از جمله مدیران حاضر در این جلسه بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز