خبرگزاری کار ایران

بعیدی‬‌نژاد‬ تشریح کرد؛

صفحات جعلی ضد ایرانی چگونه توسط سازمان منافقین اداره می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۸۱۶

‌سفیر ایران در لندن با اشاره به مسدود شدن یک حساب کاربری فعال از سوی توییتر که همواره علیه ایران فعالیت می‌کرد نوشت: بررسی‌ها نشان داده است که چنین فردی وجود خارجی ندارد و این حساب توسط سازمان منافقین از آلبانی اداره می‌شده است.

به‬ گزارش‬ ایلنا، ‬ حمید‬ بعیدی‬‌نژاد‬ در‬ کانال‬ تلگرامی‬ خود‬ نوشت: ‬ بعد از تلاش منتقدین رسانه‌ای در افشای هویت ساختگی شخصی بنام حشمت علوی که مرتب در رسانه‌های متعدد آمریکایی بویژه فوربز مقاله می‌نوشت، توئیتر این حساب را به تعلیق در آورده است. بررسی‌ها نشان داده است که چنین فردی وجود خارجی ندارد و این حساب توسط سازمان منافقین از آلبانی اداره می‌شد.

سفیر کشورمان تصریح کرد: سازمان منافقین امروزه عملیات نظامی خود را در مسیر جنگ رسانه‌ای تعریف کرده است و هزاران نیروی این سازمان با قوی‌ترین امکانات رسانه‌ای که توسط آمریکا و اسرائیل در اختیار این سازمان در آلبانی قرار داده شده است روزانه به نشر هزاران توئیت و دیگر مطالب در شبکه‌های اجتماعی می‌پردازند که هدف آنان براندازی و در همین چارچوب پروژه ناامید ساختن جامعه ایران است. این مطالب همه به نام اشخاص ساختگی صورت می‌گیرند که وجود خارجی ندارند.

وی ادامه داد: یکی از وظایف ثابت این افراد ساختگی، حمله به حساب‌های شخصی شبکه‌های اجتماعی مسئولین است که با وارد آوردن شدیدترین تهمت‌ها و الفاظ زشت، سعی می‌کنند که به مردمی که به این صفحات متعلق به مسئولین نظام مراجعه کنند القا کنند که مردم هیچ اعتمادی به مسئولین و آینده کشور ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز