خبرگزاری کار ایران

کواکبیان در تذکر شفاهی:

ربیعی در مورد دلایل استعفای وزیر آموزش و پرورش توضیح دهد

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۷۴۹

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سخنگوی دولت در مورد دلایل استعفای وزیر آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری ضمن تبریک انتخاب علی ربیعی به عنوان سخنگوی دولت، گفت: از ایشان می‌خواهیم که به برخی القائات صورت گرفته پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه سخنگوی دولت باید مرتب با خبرنگاران در تماس بوده و پاسخ دهد، افزود: برخی رسانه‌ها القا می‌کنند که پذیرش استعفای بطحائی به معنای بی اعتنایی به خواسته‌های فرهنگیان است، آقای ربیعی توضیح دهند که شرح رتبه بندی معلمان و سایر مطالبات فرهنگیان به موقع اجرایی می‌شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران اشاره کرد و گفت: برخی رسانه‌ها القا می‌کنند سفر نخست وزیر ژاپن به گونه‌ای است که ما خواهان آن هستیم در حالی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای نخستین بار بالاترین مقام رسمی ژاپن به ایران سفر می‌کند. مردم را مأیوس نکنید.

کواکبیان در ادامه با تذکری به وزیر نفت اظهار داشت: در بازدیدی که از واگن سازی به عمل آوردیم مشخص شد وزارت نفت سهم مترو را از بابت بهینه سازی و مصرف سوخت پرداخت نمی‌کند در صورتی که این اعتبار اختصاص یابد مشکل مردم تهران در حمل و نقل حل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز