خبرگزاری کار ایران

ذوالنوری در تذکری مطرح کرد؛

آقای رئیس‌جمهور مشکلات کشور را گردن بی اختیاری نیندازید/ یک ماه در خورد و خوراک مثل مردم زندگی کنید

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۶۹۸

نماینده مردم قم در مجلس خطاب به روحانی گفت :خواهش می‌کنم که به مردم اعلام کنید و شفاف کنید و یک ماه مثل مردم در خورد و خوراک زندگی کنید، اگر توانستید یک ماه دوام بیاورید.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مجتبی ذوالنوری در جلسه نوبت صبح امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: وعده داده بودید که با مردم صادقانه برخورد کنید، استاد، شاگرد و کارمندان وزارت آموزش و پرورش ۱۶ میلیون نفر هستند این جمعیت بیش از جمعیت چند کشور اروپایی است به نظر شما مردم این استدلال را می‌پذیرند که وزیر یک حوزه گسترده به احتمال نسیه نماینده شدن نقد وزارت خانه آموزش و پرورش را رها کرد و کاندیدا شود؟ آیا موافقت شما با استیضاحی شما مشابه وزرای دیگر است؟

نماینده مردم قم در مجلس خطاب به روحانی افزود: آیا فکر نمی‌کنید که مردم نان گندم را خوردند و می‌دانند که این وزیر چقدر تلاش کرد که رتبه بندی معلمان، حل مشکلات معیشتی آنها، معوقات بیش از یک سال بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان را انجام دهد؟ بخش عمده‌ای از حقوق معلمانی که معمولاً در نقاط دورافتاده با حقوق کمتر از وزارت کار تدریس می‌کنند خرج ایاب و ذهاب می‌شود دولت برای حل این مشکلات قدمی برنداشته است. حق التدریسی‌ها، خرید خدمتی‌ها زندگیشان را این وعده‌ها تنظیم کردند چرا کمک نمی‌کنید مشکلات وزارت‌خانه آموزش و پرورش حل شود؟

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: شما می‌دانید زندگی ابعاد مختلفی دارد که یک بعد آن خورد و خوراک است. خواهش می‌کنم که به مردم اعلام کنید و شفاف کنید و یک ماه مثل مردم در خورد و خوراک زندگی کنید، اگر توانستید یک ماه دوام بیاورید. مشکلات کشور راه حل دارد. گردن بی اختیاری نیندازید در طول تاریخ انقلاب گسترده‌ترین اختیارات را شما داشتید.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس ضمن بیان دستاوردهای چهل ساله انقلاب تاکید کرد: هر جا که انقلاب وارد شد سلول‌های بنیادین، هایتک‌ها، شبیه سازی ژنتیکی، صنعت هسته‌ای، موشکی و صنایع دفاعی را شاهد بودیم که تحیر دوست و دشمن را به دنبال داشت. اما هر جا روحیه ضعف و سستی و سو مدیریت و فاصله از ارزشها حاکم شد ما این ویرانه‌ها و خرابه‌ها را شاهد بودیم. چرا ذهن مردم را به جای دیگری ارجاع می‌دهید؟

وی در پایان راه حل مشکلات را از خودگذشتگی عنوان کرد و خطاب به رییس جمهور گفت: روحیه و مدیریت جهادی بسیار مهم است. یک ماه با روحیه جهادی کار کنید و به مردم نشان دهید و بعد ببیند آیا ما در مملکت مشکلی خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز