خبرگزاری کار ایران

مصدق خبر داد؛

بررسی و تدوین نهایی آئین‌­نامه امور مترجمان رسمی

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۷۳۸

معاون حقوقی قوه قضائیه با بیان اینکه آئین­‌نامه ساماندهی اسناد و مدارک قوه قضاییه نیازمند اصلاحات است گفت: البته به زودی آئین‌نامه امور مترجمان رسمی به حوزه ریاست قوه قضائیه ارسال خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محمد مصدق با حضور در اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضائیه، از بخش ­های مختلف این اداره کل شامل اداره تأیید اسناد ترجمه شده، اداره رسیدگی به تخلفات مترجمان رسمی، اداره مترجمان رسمی، اداره ترجمه دولتی اداره بایگانی و آرشیو الکترونیک و اداره ثبت و حفظ اسناد تاریخی (مهم و ملی) و انجام فعالیت­‌های آن بازدید کرد.

معاون حقوقی قوه قضائیه در جریان این بازدید در خصوص « آیین­‌نامه ساماندهی اسناد و مدارک قوه قضائیه» گفت: پیش­نویس این آیین­‌نامه که پیش از این در معاونت حقوقی با همکاری مراجع ذیربط تدوین شده بود، نیازمند اصلاحاتی است و انتظار می­‌رود با برگزاری جلسات کارشناسی و تدوین نهایی به حوزه ریاست قوه قضائیه ارسال شود.

مصدق خاطرنشان کرد: آیین‌­نامه امور مترجمان رسمی نیز در حال بررسی و تدوین نهایی در معاونت است و به زودی جهت تصویب به حوزه ریاست قوه قضائیه ارسال خواهد شد.

شایان ذکر است پیش از این نیز معاون حقوقی قوه قضائیه از ادارات کل تدوین لوایح و مقررات قضایی، اداره کل حقوقی، اداره کل حوزه معاونت و اداره تنقیح قوانین و مقررات قضایی بازدید کرده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز