خبرگزاری کار ایران

امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه:

مسئولان و گروه‌های سیاسی با هر عقیده و فکری با رهبری هم‌صدا باشند/ سرمایه‌داران به خاطر خدا پولشان را به خارج از کشور نبرند

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۵۸۶

خطیب موقت جمعه تهران گفت:‌ استدعا دارم تمام ملت و مسئولان و گروه‌های سیاسی با هر عقیده و فکری با رهبری هم‌صدا باشند صدا یکی و حرف یکی باشد دنیا بداند حرف همین است و غیر از این نیست همه به این اصل توجه کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های نماز عبادی_ سیاسی جمعه این هفته تهران  با تبریک عید فطر با اشاره به اینکه شب‌های جمعه اعمال ما بر امام زمان(عج) عرضه می‌شود، خاطرنشان کرد: در ماه مبارک اگر کسی به وظیفه اش عمل کند خیلی برکات برای او است وقتی می تواند این برکات را حفظ کند که ببیند شخص امام عصر(عج) ناظر است و می‌بینند. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: حقیقت این است که روز عید فطر یک سمبل، تابلو و نمادی برای تمام سال است که ما سفره های دیگران را هم بنگریم و سعی کنی سفره ها با هم خیلی اختلاف نداشته باشد.

خطیب موقت جمعه تهران با اشاره به راهپیمایی باشکوه روز قدس گفت: از مردم بزرگ و فهیم کشور برای حضور در مراسم راهپیمایی روز قدر قدردانی می‌کنم.

وی یادآور شد: بحث من عمدتا پیرامون سخنانی است که رهبر انقلاب در مرقد امام بیان کردند، محور سخن مقاومت بود در بحث مقاومت آیات مختلفی در قرآن کریم است. درقرآن آمده است که آنان که کفر ورزیدند و با حق‌پرستان جنگیدند همه مردند و به چاه گناه گناه خود غرق شدند همه رفتند و جز نام ننگین‌شان در تاریخ چیز دیگری از آنها نمانده است.

آیت‌الله امامی کاشانی ادامه داد: قرآن می‌گوید نترسید، با این دشمنان آشتی نکنید حالا که آن جانیان رفتند زندگی دنیا چنین است، نترسید و سستی نکنید مقاومت کنید و دعوت به صلح نکنید و راه آشتی با آنان را باز نکنید شما بالا و بزرگ هستید خدا با شماست برای مقابله و مقاومت که رهبری فرمودند خواستم عرض کنم که این سخن سخنی است که امام از روز اول داشت و این خط امام و راه امام است.

وی گفت: امام راحل در جلد چهارده صحیفه نور آورده است که ملت مقاوم ما از روز اول مبارزه می‌دانست با قدرت‌ها دست به گریبان است و ایادی داخلی و خارجی برای شکست ما از تمام امکانات استفاده می‌کند چاره چیست که کوه مصیبت‌ها در برابر حیثت ایرانی و اسلامی ما چون کاهی است.

خطیب موقت جمعه تهران با بیان اینکه در مشکلات اقتصادی و همه گرفتاری‌ها ملت ایران مقاومت کرد، گفت: این مشکلات هم به زودی تمام می‌شود امروز هم که دشمن مشکلات بیشتری را به ما تحمیل کرده‌اند، به فضل الهی مشکلات برطرف می‌شود، رونق تولید هم همین است باید به تولیدکننده کمک کرد. سرمایه‌گذاران پول خود را به خارج نبرند امام زمان می‌بیند و این پولی که خرج می‌کنند برایشان اجر دارد.

وی با بیان اینکه دولت مشکلات دست و پاگیر را بردارد تا تولید بالا برود و اشتغال و اقتصاد کشور نجات پیدا کند، یادآور شد: این وظیفه همه ما است. برخی مالیات‌ها غلط است برای کسانی که دارند مالیات لازم است باید به آنها که ندارند کمک شود. وزارت اقتصاد باید برای مالیات فکری کند هم فراریان هم آنها که برای مالیات مغازه خود را می‌بندند فکری کنند. دولت، مجلس، قوه قضاییه و ملت همه باید کمک کنند. آنها که دارند به خاطر خدا سرمایه خود را در کشور به کار گیرند و پولشان را به خارج از کشور نبرند.

خطیب موقت جمعه تهران یادآور شد: این مطالبی که از امام عرض کردم خطی است که رهبری دنبال می‌کنند استدعا دارم تمام ملت و مسئولان و گروه‌های سیاسی با هر عقیده و فکری با رهبری هم‌صدا باشند صدا یکی و حرف یکی باشد دنیا بداند حرف همین است و غیر از این نیست همه به این اصل توجه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز