خبرگزاری کار ایران

محمود صادقی:

رییس‌جمهوری که انقدر به مسلمانان بی‌حرمتی کرده نمی‌تواند مبدع طرح صلح باشد

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۸۴۲

نماینده تهران گفت: روز قدس هم از لحاظ روانی و هم از لحاظ تقویت روحیه و همچنین همفکری مسلمانان برای آزادسازی قدس بسیار موثر است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمود صادقی نماینده مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در حاشیه مراسم روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امام راحل روز قدس را در اولین سال پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک روز جهانی برای تمام مسلمانان جهان اعلام کردند که نماد همبستگی تمام آزادی‌خواهان جهان است.

وی گفت: روز قدس هم از لحاظ روانی و هم از لحاظ تقویت روحیه و همچنین همفکری مسلمانان برای آزادسازی قدس بسیار موثر است و در این چهار دهه هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار شده و از نظر سیاسی تاثیر بسیاری در پیشبرد آرمان فلسطین دارد.

صادقی در پاسخ به سوالی پیرامون طرح معامله قرن اظهار داشت: هنوز جزئیاتی از این طرح افشا نشده ولی تحلیل من این است که این طرح نمی‌تواند مساله فلسطین را حل کند. کسی این طرح را اجرا می‌کند که خود از قبل جانبداری کرده و به مسلمانان با انتقال پایتخت به بیت المقدس توهین و بی‌حرمتی کرده است. رییس‌جمهوری که اینقدر به مسلمانان بی حرمتی کرده چگونه می‌تواند مبدع طرح صلح باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز