خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت در پاسخ به ایلنا:

معامله قرن حتی در کشورهای عربی منفور است

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۸۰۳

سعید نمکی درباره رویکرد سازش‌کارانه کشورهای عربی با رژیم صیونیستی توضیح داد: قطعنا این طرح، طرح منفوری است و حتی در همان کشورهای عربی نیز منفور خواهد بود، متاسفانه از این رفتار نابخردانه اکثر مسلمانان ناخوشنودند و قطعا این طرح با شکست مواجه خواهد شد.

سعید نمکی (وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) در پاسخ به خبرنگار ایلنا درباره روز قدس گفت: روز قدس به عنوان یکی از یادگاران شیرین و به یاد ماندی است امام راحل است که با رهنمودهای مقام معظم رهبری استمرار پیدا کرد.

وی ادامه داد: روز قدس روزی است که فریاد همه مسلمین و آزادی‌خواهان غیرمسلمان جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سراسر جهان به پا خواهد شد.

نمکی گفت: این پیام بسیار رسا را مردم همه کشورهای جهات بخصوص مردم شریف ایران از حلقوم سرخواهند داد و قطعا یکی از ابزار بسیار مهم از محور مقاومت است و انشاالله بتوانیم با همین شیوه شاهد آزادی کشورهای اشغالی از قدوم نامبارک صهیونیست‌ها و اشغالگران باشیم.

وی در خصوص رویکرد سازش‌کارانه کشورهای عربی با رژیم صیونیستی توضیح داد: قطعنا این طرح، طرح منفوری است و حتی در همان کشورهای عربی نیز منفور خواهد بود، متاسفانه از این رفتار نابخردانه اکثر مسلمانان ناخوشنودند و قطعا این طرح با شکست مواجه خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان اظهار داشت: قطعا عواقب این طرح این است که کشورهای مرتجع مضنون و منفور خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز