خبرگزاری کار ایران

حسین طائب:

مقاومت در برابر مستکبران همواره جواب می‌دهد/ آستانه تحمل رژیم صهیونیستی از ۳۳ روز به دو روز کاهش یافته است

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۷۹۷

مسئول اطلاعات سپاه پاسداران گفت: روند رو به انحطاط رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که مقاومت در برابر مستکبران همواره جواب می‌دهد، فلسطین و لبنان موفق شدند با مقاومت خودشان آستانه تحمل رژیم صهیونیستی را از ۳۳ روز به دو روز کاهش دهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت الاسلام حسین طائب مسئول اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس و در جمع خبرنگاران گفت: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی در داخل سرزمین‌های اشغالی آغاز شده است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس امسال گفت: حضور پرشور ملت‌های آزادیخواه جهان در سراسر ممالک اسلامی و دیگر کشورها می‌تواند شتاب‌دهنده فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی باشد.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: روند رو به انحطاط رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که مقاومت در برابر مستکبران همواره جواب می‌دهد، فلسطین و لبنان موفق شدند با مقاومت خودشان آستانه تحمل رژیم صهیونیستی را از ۳۳ روز به دو روز کاهش دهند.

وی ادامه داد : اگر روند حمایت مردمی از مقاومت فلسطین ادامه پیدا کند، روند فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت بیشتری به خود می‌گیرد.  سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره برپایه حمایت از مظلومان جهان بویژه مردم فلسطین شکل گرفته و این روند با قدرت ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز