خبرگزاری کار ایران

علی اصغر مونسان در گفت‌وگو با ایلنا:

جمهوری اسلامی ایران یک تنه جهان اسلام را پشتیبانی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۷۶۶

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: برخی کشورهای عرب متاسفانه رفتارهای بدی از خود بروز می‌دهند و منصفانه اگر نگاه کنیم متوجه می‌شویم که جمهوری اسلامی ایران یک تنه جهان اسلام را پشتیبانی می‌کند و ملت فلسطین را همراهی می‌کند.

علی اصغر مونسان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه امریکا روز به روز از مواضع خود عقب‌نشینی می‌کند، اظهار داشت: مواضع با قدرت و با شجاعتی که رهبری در مقابل آمریکا و متحدانش اتخاذ کرده منجر به این شده که هر روز آنها سخنان متناقض و متضاد می‌زنند و روز به روز عقب‌نشینی می‌کنند. آخر داستان هم این است که پیروزی با ملت ایران است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری درباره رفتارهای سازشکارانه برخی از اعراب با اسراییل نیز گفت: برخی کشورهای عرب متاسفانه رفتارهای بدی از خود بروز می‌دهند و منصفانه اگر نگاه کنیم متوجه می‌شویم که جمهوری اسلامی ایران یک تنه جهان اسلام را پشتیبانی می‌کند و ملت فلسطین را همراهی می‌کند.

وی افزود: امروز کشورهای عربی به جای اینکه به اسراییل بپردازند متاسفانه مواضع خصمانه علیه ایران، کشوری که پشتیبان ملت فلسطین است، می‌گیرند اما در مجموع پیروزی با ملت فلسطین است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز