خبرگزاری کار ایران

ذوالقدر در تذکر شفاهی؛

وزارت بهداشت در شهر پردیس مرکز درمانی و بیمارستان احداث کند

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۳۸۴

نماینده مردم تهران از وزیر بهداشت خواست با توجه به جمعیت فعلی و آینده شهر جدید پردیس، اقدامات لازم را برای احداث مرکز درمانی و بیمارستان در این شهرستان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری به سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: خانه‌های بهداشت استان تهران مطلوب نیست و ضرورت دارد که آنها به امکانات لازم نظیر پزشک و آمبولانس تجهیز شوند.

وی افزود: در شهرستان پردیس که در حال حاضر ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دارد ولی حتی یک تخت بیمارستانی ندارد این در حالی است که جمعیتی قرار است در آینده در این شهر زندگی کنند بسیار بیشتر خواهد شد و لذا این مسئله باید در اولویت این وزارتخانه قرار گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس در تذکر دیگری به محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: رفع مشکل دسترسی جاده قدیم جاجرود به تهران و کمربندی این بخش با توجه به حجم ترافیک و خودروهایی که در پایان هفته در این مسیر تردد می‌کنند بسیار ضروری است و باید این وزارتخانه این اقدام را در دستور کار خود قرار دهد. 

وی در تذکری به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: باید کانکس نیروی انتظامی در اطراف شهر تهران برای امنیت شهروندان این شهر نصب شود. 

ذوالقدر در تذکری به محمد شریعتمداری وزیر تعاون افزود: باید در زمینه توزیع سبد کالاهای اساسی بازنگری صورت گیرد ضمن اینکه سبد کالاها باید به خانواده بهزیستی و تحت پوشش داده شود و به کارگران هم بن  کارگری بدهند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز