خبرگزاری کار ایران

پیام خانزادی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر:

آنگاه که پای دفاع از اسلام و ایران در میان باشد، ملت ایران استوارتر از همیشه در صحنه خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۹۵۹

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: فتح خرمشهر پیام مهمی به جهانیان بود که ملت شریف و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آنگاه که پای دفاع از اسلام و ایران در میان باشد، استوارتر از همیشه و تا آخرین قطره خون در صحنه خواهند بود.

به گزارش ایلنا متن پیام امیر دریادار حسین خانزادی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر روز مقاومت و پایداری را به همه همرزمان و دریادلان جان‌برکف نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

تاریخ کشور عزیزمان پر است از روزهای افتخارآمیزی که یادآور سربلندی و غرور ملت قهرمان و عزتمند ایران اسلامی است و روز فتح خرمشهر، برگ زرین تاریخ معاصر است که تا سال‌ها می‌تواند الگوی ایثار، مقاومت و پایداری نسل‌های آتی محسوب شده و آینده این مرزوبوم را تضمین نماید.

فتح خرمشهر پیام مهمی به جهانیان بود که ملت شریف و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آنگاه که پای دفاع از اسلام و ایران در میان باشد، استوارتر از همیشه و تا آخرین قطره خون در صحنه خواهند بود، همچنان که امروز نیز دریادلان سلحشور نیروی دریایی راهبردی با اقتدار و تمام توان از مرزها و  منافع و منابع جمهوری اسلامی ایران در جای جای آب‌های دنیا حراست می‌نمایند.

از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم؛ به یمن لیالی قدر که از برکات نزول قرآن و شهادت امیر مومنان(ع)، شکوه و عظمت مضاعفی به یوم الله آزادی خرمشهر بخشیده است، مدال افتخار همه‌ی‌ما را؛ سربازی در رکاب حضرت ولی‌امر(عج) و نائب برحـقش، فـرمــاندهی مــعظم کـل قوا امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، قـرار دهد.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران . دریادار دکتر حسین خانزادی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز