خبرگزاری کار ایران

ظریف در بدو ورود به چابهار:

چابهار می‌تواند موجب توسعه کشور و استقرار امنیت در افغانستان، پاکستان و ایران شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۵۸۵

محمدجواد ظریف در راس هیاتی از مدیران وزارت امور خارجه وارد فرودگاه چابهار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، وزیر امور خارجه ایران که به منظور بازدید از فاز نخست بندر شهید بهشتی چابهار و شرکت در نشست سرمایه‌گذاران و تجار ایرانی به چابهار سفر کرده است در بدو ورود، مورد استقبال استاندار و مسئولان محلی قرار گرفت.

وی در فرودگاه چابهار گفت: امروز فرصت کردم در جریان سفر به پاکستان بازدیدی هم از چابهار داشته باشم.

وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: یکی از اولویت‌های سیاست‌خارجی ما توسعه شرق کشور است و توسعه چابهار به عنوان یکی از مهم‌ترین امکانات کشور برای ترانزیت و ایجاد شبکه حمل و نقل بین‌المللی از یک سو مهم است.

وی افزود: از سوی دیگر چابهار منطقه آزاد است که بسیار می‌تواند به توسعه این منطقه کمک کرده و باعث توسعه کشور و منجر به ایجاد امنیت و ثبات در افغانستان، پاکستان و ایران شود.

ظریف یادآور شد: بنابراین وزارت امور خارجه تمام تلاش را خود می‌کند تا از فرصت‌هایی که در اینجا وجود دارد با کمک شرکای ما در جامعه بین‌المللی استفاده کند و خوشحالم این فرصت را پیدا کردم که بتوانم بازدیدی داشته باشم ان‌شا‌الله با آگاهی بیشتر در این زمینه تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز