خبرگزاری کار ایران

کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با ایلنا:

نظارت مردم باعث کاهش فساد می‌شود/ وزیر اقتصاد، اقدام وزارت تعاون را منش سایر بانک‌ها قرار دهد

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۲۴۱

نایب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نظارت مردم باعث می‌شود فساد کمتر شود.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره انتشار جزئیات و اسامی دریافت‌کنندگان وام اشتغال پایدار روستایی و عشایری توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کار بسیار عالی انجام شد. شفاف‌سازی اسامی و جزئیات دقیق وام‌گیرندگان خیلی عالی است.

نایب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: اگر رئیس‌جمهور یا وزیر اقتصاد این اقدام را شیوه و منش سایر بانک‌ها قرار دهند باعث می‌شود خودنظارتی از طرف مردم ایجاد شود و فساد در سیستم کم شده و جلوی اشتباهات گرفته شود.

وی تاکید کرد: اینکه در برنامه ششم هم تاکید شده است که اطلاعات در اختیار مردم قرار بگیرد بسیار خوب است من معتقدم شفاف‌سازی اسامی و جزئیات وام‌ها کاری مهم‌تر از وام دادن بود.

کوچکی‌نژاد در خصوص این نوع وام‌ها گفت: این وام‌هایی که به سرعت داده شد، توانست یک تحرکی خصوصا در بخش اشتغال خرد ایجاد کند و ما هرچه به این مبحث بپردازیم، می‌توانیم پیشرفت بیشتری داشته باشیم و باید انشاالله منابع بیشتری در اختیار وزارتخانه قرار بگیرد که در این حوزه حمایت‌ها افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز