خبرگزاری کار ایران

سردار پورجمشیدیان:

رفع محرومیت و ایجاد اشتغال در افزایش امنیت جامعه نقش بسزایی دارد

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۹۶۸

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: نگاه ما به امنیت یک نگاه جامع است و معتقدیم ایجاد اشتغال و رفع محرومیت‌ها می تواند نقش بسزایی در ایجاد امنیت داشته باشد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در مراسم امضا تفاهم نامه ساخت مسکن برای مددجویان بهزیستی، گفت: از سال ۹۴ که قرارگاه محرومیت‌زدایی ما کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده است تلاش‌های خیلی خوبی در قالب این قرارگاه آغاز شده است.

وی افزود: تا امروز بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومین ساخته‌ایم و ۳۵ هزار پروژه عمرانی را به سرانجام رسانده‌ایم. در کنار این اقدامات عمرانی، اقدامات فرهنگی هم انجام داده‌ایم که بیشتر این اقدامات در مناطق صعب العبور مرزی بوده است.

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه ماموریت اصلی ما ایجاد امنیت است، گفت: اما نگاه ما به امنیت یک نگاه جامع است و معتقدیم ایجاد اشتغال و رفع محرومیت‌ها می تواند نقش بسزایی در ایجاد امنیت داشته باشد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: ما امسال در حال احداث ۱۶۰۰ پروژه مسکن برای محرومین کمیته امداد هستیم و توفیق داریم تا ۵۲۵۲ واحد هم برای مددجویان بهزیستی احداث کنیم و امیدواریم در کمتر از یکسال این واحدها را تحویل بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز