خبرگزاری کار ایران

خاتمی:

مسئولان توانسته‌اند در چند روز اخیر تا حدودی جلوی بی‌نظمی اقتصادی را بگیرند

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۸۳۴

یک عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سال‌های متوالی است که مقام معظم رهبری درباره مصرف کالای ایرانی، اقتصاد غیرنفتی، تولید ملی، حمایت از کالا و کارگر ایرانی صحبت کردند و دستورات لازم را ابلاغ فرموده‌اند. در عین حال مسئولان در تلاش هستند و توانسته‌اند تا حدودی جلوی این بی‌نظمی اقتصادی را در چند روز اخیر بگیرند.

به گزارش ایلنا،حجت الاسلام سید احمد خاتمی در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه شهید ستاری نیروی هوایی ارتش، گفت: یکی از تفاوت‌های اساسی نیروهای مسلح نظام اسلامی با سایر نیروهای مسلح، بهره‌مندی کارکنان نظامی کشورمان از آموزه‌های دینی است.

وی افزود: به همان اندازه که جهاد در راه علم و فناوری ارزشمند است، باید به دنبال آموزه‌های دینی بود و روحیه ایثارگری و شجاعت و جهاد در راه خدا را در نیروهای مسلح تقویت کرد که این مهم از وظایف عقیدتی سیاسی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جایگاه عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: نقش و اهمیت نهاد عقیدتی سیاسی بر کسی پوشیده نیست به طوری که اگر امروز عقیدتی سیاسی نبود با مشکلات زیادی مواجه بودیم چون انقلاب ما یک انقلاب دینی و ایدئولوژیک بود.

آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح ما در تراز جمهوری اسلامی و مایه فخر و غرور ملی هستند.

وی در ادامه به برخی از مشکلات موجود در کشور به خصوص مشکلات اقتصادی اشاره و تاکید کرد: منشأ این گرانی‌های افسارگسیخته ناقص عمل کردن به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران اضافه کرد: سال‌های متوالی است که مقام معظم رهبری درباره مصرف کالای ایرانی، اقتصاد غیرنفتی، تولید ملی، حمایت از کالا و کارگر ایرانی صحبت کردند و دستورات لازم را ابلاغ فرموده‌اند. در عین حال مسئولان در تلاش هستند و توانسته‌اند تا حدودی جلوی این بی‌نظمی اقتصادی را در چند روز اخیر بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز