خبرگزاری کار ایران

دیفنس وان گزارش داد؛

واشنگتن برای مقابله نظامی با تهران هیچ همراهی ندارد/ جنگ با ایران یک تصمیم احمقانه است

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۲۴۵

دیفنس وان در گزارشی درگیری نظامی ایران و آمریکا را یک فاجعه برای آمریکا دانست

به گزارش ایلنا، دیفنس وان در گزارشی با اشاره به خروج آمریکا از برجام نوشت: در حال حاضر تنش میان ایران و آمریکا بالارفته است.

در ادامه این گزارش آمده است: ترامپ هیچ مجوز قانونی برای جنگ علیه ایران نه از طرف کنگره و نه از طرف سازمان ملل متحد ندارد. او برای مقابله نظامی با ایران هیچ همراهی ندارد. بنابراین هر اقدام نظامی ایالات متحده امریکا علیه ایران، تجاوز محسوب خواهد شد و در هرگونه درگیری با ایران، هیچ متحدی به جز اسرائیل و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس از آن حمایت نخواهند کرد.

دیفنس وان با اشاره به متحدان ایران یادآور شد: در مقابل ایران کشوری بزرگ با جمعیت زیاد و در رابطه نزدیک با روسیه است. از سوی دیگر مشارکت مردمی در ایران بالا است و دولت می‌تواند بر مشارکت مردم در این مقابله حساب ویژه‌ای باز کند.

در ادامه این گزارش تاکید شده که ایران قدرتمند است. اگر آمریکا از حمله هوایی علیه ایران استفاده کند، ایران ثابت کرده است که می‌تواند علیه متحدان آمریکایی عمل مقابله به مثل انجام دهد.

دیفنس وان تاکید کرد: دولت ترامپ تاکنون هیچ دلیل قابل قبولی را برای جنگ علیه ایران ارائه نداده است. گزارش‌های اغراق شده که مبتنی بر واقعیت نیست، چیزی است که ترامپ از آن برای توجیه تصمیمات خود استفاده می‌کند.  رفتار ایران در سوریه، یمن، عراق، لبنان و غزه، مانند چیزی است که در گذشته بوده است. جنگ با ایران یک تصمیم احمقانه است و می‌تواند پیامدهای فاجعه‌باری داشته باشد و تبعات چنین جنگی برای منطقه و آمریکا یک فاجعه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز