خبرگزاری کار ایران

حضور وزیر صنعت در کمیسیون امنیت جهت بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای رونق تولید

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۰۱۹

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: وزیر صنعت در نشست امروز این کمیسیون با بیان اینکه ظرفیت‌های تولیدی بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف داریم تاکید کرد که نگرانی از تامین کالاهای اساسی نداریم. او همچنین با اشاره به اهمیت اتکا به توانمندی‌های داخلی در بخش صنعت، اهمیت صادرات غیرنفتی را مورد توجه قرار داد.

علی نجفی خوشرودی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: این نشست با موضوع فرصت‌ها و تهدیدهای رونق تولید و تجارت در شرایط تحریم با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس اتاق بازرگانی و معاون اقتصادی وزارت امور خارجه و مسئولان بانک مرکزی و سایر دستگاه‌های ذیربط برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: طی این نشست، آخرین وضعیت تولید و تجارت و تامین نیازمندی‌های کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

این عضو فراکسیون امید خاطرنشان کرد: وزیر صنعت در این نشست با بیان اینکه ظرفیت‌های تولیدی بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف داریم، تاکید کرد که نگرانی از تامین کالاهای اساسی نداریم. وی همچنین با اشاره به اهمیت اتکا به توانمندی‌های داخلی در بخش صنعت، اهمیت صادرات غیرنفتی را مورد توجه قرار داد. رحمانی ضرورت توجه به جنگ روانی دشمن برای فشار بر مردم را مورد بررسی قرار داد.

نجفی گفت: در ادامه این جلسه سایر مهمانان و برخی از اعضای کمیسیون نقطه نظرات خود را ارائه کردند. تقویت و توسعه زیرساخت‌های صادرات و رفع موانع موجود، استفاده موثرتر از ظرفیت استان‌های همجوار با کشورهای همسایه، ضرورت افزایش هماهنگی‌های اداری و تشکیلاتی میان دستگاه‌های ذیربط، تمدید اسناد حقوقی برای تقویت تولید و حمایت از خدمات فنی و مهندسی از اهم موارد مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز