خبرگزاری کار ایران

ظریف پیش از ترک توکیو مطرح کرد:

لازم است شرکایمان را در جریان آخرین تحولات قرار دهم

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۱۰۸

وزیر امور خارجه گفت: روز چهارشنبه هفته گذشته به مسکو سفر کردم و یک سفر از پیش تعیین‌شده به ترکمنستان داشتم و سفرهایی به هند و ژاپن و به چین دارم برای اینکه شرکایمان مخصوصا اعضای برجام را در جریان آخرین تحولات قرار دهم.

به گزارش ایلنا، محمدجواد ظریف پیش از ترک ژاپن و سفر به چین در خصوص لزوم انجام سفرهای اخیر خود گفت: حتما لازم است در شرایطی که آمریکا با تلاش برای ایجاد تنش و درگیری و نقض برجام اقدام می‌کند ما هم کشورهای مهم را در جریان آخرین تحولات قرار داده و مشورت‌های خود را با آنها ادامه دهیم.

وی ادامه داد: همانطور که اطلاع دارید روز چهارشنبه هفته گذشته به مسکو سفر کردم و یک سفر از پیش تعیین شده به ترکمنستان داشتم و سفرهایی به هند و ژاپن و به چین دارم برای اینکه شرکایمان مخصوصا اعضای برجام را در جریان آخرین تحولات قرار دهم.

وی افزود: سفر به ژاپن برای مشورت با مقامات عالی این کشور بود و ما با توجه به علاقه آنها در مورد نحوه حفظ برجام گفت‌وگو کردیم. ما هم می‌دانیم که حفظ برجام تنها از طریق اقدام عملی و نه فقط از طریق بیانیه‌های حمایتی ممکن است.

وزیر امور خارجه گفت: بحث‌های خوبی هم با جناب آقای آبه، نخست وزیر و هم با وزیر امور خارجه داشتیم  و امیدوار هستم نتیجه این بحث‌ها به نفع مردم دو کشور باشد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز