خبرگزاری کار ایران

نعمتی در جمع خبرنگاران:

نظر نظام درباره اتفاقات امارات نظر وزارت خارجه است/ اتفاقات امارات شیطنت اسرائیلی‌ها است

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۰۶۸

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: بحثی درباره اتفاقاتی که در امارات افتاده بود مطرح شد که اینجا احساس بر این است که شیطنت اسرائیلی‌ها باشد و نظر نظام هم همان نظری است که وزارت خارجه به عنوان دستگاه رسمی کشور مطرح کرده، است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، بهروز نعمتی امروز در حاشیه جلسه علنی مجلس در توضیح جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: امروز چند موضوع در جلسه غیرعلنی مطرح شد. یک با توجه به اتفاقاتی که در جریان سیل اخیر افتاده دوستان مجلسی تاکیدشان این بود که سیل‌زدگان فراموش نشوند.

وی افزود: این موضوع هم مطرح شد تا طرحی که تعدادی از نمایندگان زحمت کشیده بودند به صحن مجلس بیاید تا خدماتی برای سیل ‌دگان را داشته باشیم.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: موضوعات دیگر جلسه غیرعلنی درباره مسائل هسته‌ای و برجام بود که بالاخره در این فاصله شصت روز آن اقداماتی که اروپایی‌ها باید انجام دهند مطرح شد. همچنین اتفاقاتی که از این سمت موضوع در حوزه پیگیری‌هایی که تیم وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور در این موضوع دارند، مطرح شد.

وی ادامه داد: بحثی هم درباره اتفاقاتی که در امارات افتاده بود مطرح شد که اینجا احساس بر این است که شیطنت اسرائیلی‌ها باشد و نظر نظام هم همان نظری است که وزارت خارجه به عنوان دستگاه رسمی کشور مطرح کرده، است.

نعمتی در پاسخ به این سوال که آیا جلسات دولت و مجلس را در هفته‌های آینده خواهیم داشت؟، گفت: درخواست دولت هم بر این است که ما این جلسات را داشته باشیم اما متاسفانه به دلیل تراکم کارها امکان آن پیش نیامد اما امیدواریم در هفته‌های آینده و هفته بعد از آن این جلسه را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز