خبرگزاری کار ایران

صدور جریمه یک میلیاردی برای دو پرونده قاچاق در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۶۹۳

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از جریمه یک میلیاردی قاچاقچیان لوازم خانگی و البسه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمود احمدی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین انجام ماموریت در جاده قدیم قزوین–تهران با مشکوک شدن به یک خودرو عبوری پس از متوقف ساختن آن بیش از۲۵۰ قلم انواع لوازم خانگی خارجی را کشف کردند.

وی افزود: پس از بررسی، پرونده تشکیل و برای رسیدگی به شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین ارجاع شد و این شعبه با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود، تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متهم را به ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت و پرداخت ۵۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم کرد.

احمدی همچنین از محکومیت ۶۰۰میلیون ریالی قاچاقچی خبر داد و گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین انجام ماموریت در جاده قدیم قزوین–زنجان با مشکوک شدن به یک خودرو عبوری پس از متوقف ساختن آن بیش از ۱۰۰ کیلوگرم انواع البسه خارجی را کشف کردند.

وی تصریح کرد: پس از بررسی، پرونده تشکیل و برای رسیدگی به شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین ارجاع شعبه پس از احراز تخلف، متهم را به ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت و پرداخت ۶۰۰میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز