خبرگزاری کار ایران

نعمتی در جمع خبرنگاران:

رفت و آمد آمریکایی‌ها در منطقه موضوع جدیدی نیست/ سردار سلامی خواهان تعامل بیشتر میان مجلس و سپاه است

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۱۴۰

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: رفت و آمد آمریکایی‌ها در منطقه موضوع جدیدی نیست و همیشه بوده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، بهروز نعمتی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: با توجه به انتصاب سردار سرلشکر سلامی نمایندگان خواهان برقراری ارتباط و افزایش تعامل با فرمانده جدید سپاه بودند، در ابتدا بنا بود که فراکسیون‌های مجلس جلساتی با ایشان داشته باشند که نهایتا سرلشکر سلامی خواهان حضور در مجلس شدند و در جلسه غیرعلنی امروز مجلس حضور یافت.

وی افزود: در این جلسه موضوعات متعددی مطرح شد، همکاری سپاه با نمایندگان و ارتباطاتی که باید برقرار شود، نیازمندی‌هایی که سپاه از نظر تقنین دارد، بحث بسیج و کمک به بسیج مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در این جلسه سردار سلامی تحلیلی از شرایط منطقه ارائه کرد و رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس به همراه ۵ نماینده به قید قرعه سخنرانی کردند.

وی افزود: فرمانده سپاه در این جلسه تحلیلی از منطقه و جنگ روانی که آمریکایی‌ها به راه انداختند بیان کرد، در این جلسه بیان شد که رفت و آمدهای آمریکایی‌ها در منطقه موضوع جدیدی نیست و همیشه بوده است.

نعمتی با اشاره به نشست مشترک امروز مجلس با رئیس قوه قضائیه گفت: پس از انتصاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه به دنبال آن بودیم که این نشست مشترک را برگزار کنیم و بر این اساس، این دیدار از ساعت ۱۷ تا ۱۹ امروز در محل قوه قضائیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز