خبرگزاری کار ایران

در تذکر شفاهی مطرح شد؛

انتقاد کواکبیان از حذف فردوسی‌پور و ربنای شجریان از صدا و سیما

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۵۴۳

نماینده مردم تهران درمجلس با انتقاد از در دستورکار قرار نگرفتن طرح اصلاح اساسنامه سازمان صداوسیما گفت: مردم صدای ربنای شجریان و برنامه عادل فردوسی پور را دوست دارند ولی علایق مردم از صداوسیما حذف می شود.

به گزارش ایلنا، مصطفی کواکبیان در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه، ۱۷ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جلسه عنوان کرد: قرار بود اولویت اساسنامه سازمان صدا و سیما در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد ولی متاسفانه مشخص نیست این مهم به چه دلیلی مطرح نشده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم صدای ربنای شجریان را دوست دارند ولی پخش نمی شود، برنامه عادل فردوسی پور را دوست دارند ولی شورای نظارت بر صدا و سیما که از دوستان ما هم هستند اختیار را به مدیران صدا و سیما می دهند چرا به علایق مردم توجهی نمی شود.

وی همچنین درباره بحث خصوصی سازی نیز تذکری بیان و عنوان کرد: پیش از این خصوصی سازی هفته تپه با حاشیه هایی مواجه شده بود و امروز نیز گزارشات عجیبی در خصوص پارس آباد مغان به ما رسیده است که نیاز است در این باره رسیدگی های لازم صورت گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان در خصوص یارانه کاغذ مطبوعات نیز عنوان کرد: با وجود تذکر مقام معظم رهبری مشکل جدی در این حوزه وجود دارد که ضرورت دارد هرچه سریع تر به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز