خبرگزاری کار ایران

در نشست سخنگوی قوه قضائیه مطرح شد؛

انگیزه قتل طلبه همدانی در دست بررسی است/ ارتباطی میان مهناز افشار و قتل طلبه همدانی احراز نشده است

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۳۴۰

سخنگوی قوه قضائیه درباره ارتباط قتل طلبه همدانی و این که آیا قاتل وی تحت تاثیر توئیت یکی از بازیگران سینما قرار گرفته است،‌گفت: افرادی هستند که آنها را مرتبط با این قتل نمی‌دانیم و این موضوع برای ما احراز نشده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری خود درباره قتل یک روحانی در همدان و این که پاره‌ای از نوچه‌هایی آن فرد قاتل با انتشار فایل‌های تصویری تلاش کردند که بگویند این فرد جانش را در غیرت و تعصب خود داده است و آیا مستند و ادله‌ای بوده است که او تحت تأثیر توئیت مهناز افشار این اقدام را انجام داده است، گفت:در ارتباط با این قتل هنوز تحقیقات مقدماتی آن به اتمام نرسیده اما آنچه که معلوم است این است که ارتکاب قتل با تصمیم بوده است و از قبل فرد مورد نظر خود را انتخاب کرده و ابزار و آلت قتاله را در اختیار داشته و به محل وقوع جنایت با انگیزه وقوع جرم وارد و این طلبه را شهید کرده است.

وی ادامه داد: انگیزه قتل در دست بررسی است، ما تا الان به اینکه یک سازمانی غیر از اراده و تصمیم خود قاتل باشد نرسیدیم، اما نمی‌شود متقن صحبت کرد تا تکمیل تحقیقات. در این ارتباط افرادی که مرتبط با ایشان بودند چه فرد دومی که در صحنه قتل، قاتل را همراهی می‌کرده و چه کسانی دیگر که با ایشان بودند الان دستگیر شده و در بازداشت هستند و تحقیقات با سرعت و قوّت در حال رسیدگی است.

سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد: در رابطه با موضوع پیام‌ها و مطالب منتشر شده در فضای مجازی از ناحیه افرادی که به نوعی خود را حامی فرد جنایتکار می‌نامند و افرادی که مرتبط با این پرونده بوده‌اند، افرادی هستند که آنها را مرتبط با این قتل نمی‌دانیم و این موضوع برای ما احراز نشده است. برای اغلب این افراد وصف مجرمانه برابر قانون قائل هستیم و کسانی که تعقیب شدند کسانی بودند که محتوای مطالب منتشر شده از ناحیه آنها وصف مجرمانه داشتند و ارتباطی میان آنها برای ما احراز نشده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز