خبرگزاری کار ایران

از سوی رییس قوه قضاییه؛

رئیس جدید مرکز امور وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۲۲۰

رئیس جدید مرکز امور وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از سوی رییس قوه قضاییه منصوب شد.

به گزارش ایلنا، آیت الله رئیسی طی حکمی، علی بهادری جهرمی را به عنوان رئیس مرکز امور وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علی بهادری جهرمی

نظر به سوابق علمی و اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ به مدت سه سال به عنوان رئیس مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلاء و کارشناسان قوه قضائیه منصوب می‌شوید تا با همکاری کلیه وکلاء و کارشناسان محترم نسبت به اجرایی نمودن رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سیاست‌های راهبردی قوه قضائیه بویژه در دوره تحول اقدام نمائید.

ضرورت‌های تحول طی شرحی به صورت جداگانه ابلاغ خواهد شد.

لازم است از خدمات جناب آقای مؤمنی در مدت مسئولیت تقدیر و تشکر نموده و دوام توفیقات جنابعالی و ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.

سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه

بر اساس این گزارش علی بهادری، ۳۳ ساله و دارای مدرک دکتری حقوق عمومی از دانشگاه تهران و عضو کانون وکلای دادگستری مرکز می‌باشد که پیش از این مسئولیت سازمان بسیج حقوقدانان، معاون پژوهشکده شورای نگهبان، سرپرست گروه حقوق عمومی معاونت حقوقی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، کارشناس حقوقی مرکز پژوهش‌های مجلس و ریاست هیئت مدیره بنیاد صیانت از حقوق شهروندی را بر عهده داشته است.

رئیس جدید مرکز امور وکلا و کارشناسان قوه قضائیه دارای ۱۶ عنوان کتاب در حوزه‌های حقوق عمومی، حقوق بشر، حقوق تطبیقی و بیش از ۳۰ عنوان مقاله تخصصی در نشریات علمی و سابقه تدریس در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز