خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

وزیر بهداشت به سوالات نمایندگان پاسخ داد/ بررسی بیکاری ماماها با حضور نمکی

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۰۴۵

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: تعدادی از نمایندگان سوالاتی را درباره عملکرد وزارت بهداشت مطرح کردند که اغلب مربوط به زمان قبل از صدارت آقای نمکی بود اما وی به سوالات پاسخ داد.

حیدرعلی عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان گفت: امروز آقای نمکی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان به کمیسیون بهداشت آمده بود.

وی تاکید کرد: تعدادی از نمایندگان سوالاتی را درباره عملکرد وزارت بهداشت مطرح کردند که اغلب مربوط به زمان قبل از صدارت آقای نمکی بود اما ایشان به سوالات پاسخ دادند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: بخش دیگری از سوالات نمایندگان در جلسه امروز مطرح شد و وزیر بهداشت هیاتی را برای بررسی مسائل مطرح شده تشکیل دادند تا مشکلات عنوان شده از این طریق برطرف شود.

وی با اشاره به بخش دیگری از جلسه امروز کمیسیون بهداشت عنوان کرد: انجمن مامایی کشور هم در جلسه امروز کمیسیون بهداشت حاضر شدند و مشکلات پیش روی خود را با نمایندگان در میان گذاشتند. وضعیت استخدام ماماها، بیکاری در رشته مامایی و برنامه‌ریزی‌های شغلی در بخش فناوری اطلاعات از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز