خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در نطق پیش از دستور:

مجلس نظر خود را درباره افزایش قیمت بنزین به دولت ارائه داد

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۷۶۱

رئیس مجلس گفت: درباره بحث سهمیه‌بندی بنزین نظر مجلس بر این نبود که قیمت بنزین افزایش پیدا کند. اکثریت مجلس موافق این فرآیند نبودند و نظر مجلس به دولت منعکس شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از پایان جلسه غیر علنی امروز مجلس در بیان توضیحاتی از این جلسه گفت: در این جلسه درباره موضوع بنزین مباحثی اعم از اینکه سیستم کارتی بر روی بنزین اعمال شود، صورت گرفت.

وی افزود: حتما سیستم ارائه بنزین از طریق کارت سوخت درست است و مجلس از آن حمایت می‌کند اما درباره بحث سهمیه‌بندی بنزین نظر مجلس بر این نبود که قیمت بنزین افزایش پیدا کند. اکثریت مجلس موافق این فرآیند نبودند و نظر مجلس به دولت منعکس شد.

رئیس قوه مقننه ادامه داد: در این جلسه همچنین درباره مسائل مهم کشور همچون ابعاد و موضوعات اقتصادی که با آن مواجه هستیم بحث و تبادل نظر صورت گرفت و سازمان برنامه و بودجه، وزارت نفت و وزرات کشور هم پیشنهاداتی داشتند و نمایندگان و روسای کمیسیون ها هم در این زمینه مباحث خود را مطرح کردند.
 
لاریجانی گفت: مقرر شد اصلاحات ساختاری در بودجه کشور مد نظر و در زمینه ارائه نیازهای اساسی مردم به نحوی حرکت شود که یارانه‌ها به درستی به دست مردم برسد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز